By Wednesday, 25 April 2012

Edit Your Pic Online

2 comments:

Sayidah Nafisah Ruslan said...

em.. nak tanya..

macam mana awak letak application ni macam ni ek?

saya teringin nak buat jugak.. awak ajarkan boleh???

heeee... penuh mengharap ni..

tengkiu :D

Sayidah Nafisah Ruslan said...

hai awak!

saya bagai nak giler cari macam mana nak buat macam ni. cari macam2 tutorial langsung tak jumpa.. then saya tertekan ape tah terkeluar view sources page ni.. saya belek2 dan terjumpa.. saya try dekat entry saya dan saya....


happppyyy!!!! jadi macam yang dekat entry awak ni :D

saya dah creditkan dekat awak.. :)

saya suka giler edit2 vintage macam ni. senang je. saya terus letak dekat pages saya.

btw, blog awak cantik sangat, banyak juga awak buat tutorial ek.. :)

maafkan saya tak minta izin awak dulu untuk tengok view sources awak :(

papepun.. tengkiu! ini ilmu baru buat saya.. tengs again :)

About




Faiz, 18, Malaysia - A teacher to be in Teacher Education Institute of Kent. This is my blog where I wrote anything about my personal life.

SUBSCRIBE

Followers

Message

Instagram

Popular Posts

Music