By Sunday, 1 April 2012

Jumpa Kawan Lama Lol

Assalamualaikum and hi :D


Yeah, Faiz jumpa kawan lama, nama di privatekan. Dah lama Faiz tak jumpa dia, nak tahu bapa tahun? Empat tahun, lama tu. Muka dah berubah haha. Dulu masa kecik-kecik kitorang selalu main basikal. Tak sangka sekejap je masa berlalu haha. Bila dah jumpa, masing-masing diam je kan. Maklum dah lama tak jumpa :3

Btw, dekat halaman rumah dia ada rusa kot. Faiz siap ambil gambar rusa tu, haha jakun. Kalau masak rusa, pergghh daging dia sedapp gila -.- Faiz ni tahunya makan je. Nak tengok tak gambar rusa?






Tadaaa? Best tau dapat jumpa rusa, haha. Okay bye. Got to go right now. Wassalamualaikum. Jumpa lagi di entry seterusnya.

1 comment:

ainun m said...

tak pernah cuba daging rusa...tapi ada org kata sangat sedap...

About




Faiz, 18, Malaysia - A teacher to be in Teacher Education Institute of Kent. This is my blog where I wrote anything about my personal life.

SUBSCRIBE

Followers

Message

Instagram

Popular Posts

Music